اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به یک روش فروش جدید و کم دردسر دارید و می‌خواهید با صرف کمترین زمان و هزینه فروش خودتان را افزایش دهید، زیر بسته ارتباط با ووکامرس نوین پرداز با نام نوین‌کامرس، بهتریـن راه حال بـرای شماست.

همانطور که می دانید ووکامرس یک افزونه وردپرسی است که با نصب آن وب سایت شما تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی می شود. حال شما تصور کنید ارتباط بین این افزونه و نرم افزار حسابداری شما چه مزایایی خواهد داشت و چه میـزان جذاب خواهـد بود !

حال شرکت نوین پرداز مانند همیشه در راستای تحقق اهداف خود که سهولت در مدیریت کسب و کار است محصولی را تولید و در اختیار شما عزیزان قرارداده که می توانید این مشکل را به راحتی و با کمک نرم افزار حسابداری نوین پرداز رفع نمائید.

با کمک افزونه نوین‌کامرس و نرم افزار حسابداری نوین‌ پرداز

پس از نصب افزونه نوین‌کامرس روی وب سایت شما و انجام تنظیمات مقتضی روی نرم افزار حسابداری نوین پرداز شما، تمامی نیاز های یک فروشگاه اینترنتی براحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

و همچنین گزارش خرید های اخیر آن مشتری از مجموعه شما با کمک افزونه نوین‌کامرس و نرم افزار حسابداری نوین‌ پرداز به سایت شما منتقل می‌شود.

بحث مدیریت سفارشات مشتریان است.

ثبت موفق سفارش برای هر یک از کالاهای موجود در سایت

ارسال یک پیـش فاکتــور
به نرم افزار حسابداری

ثبت توسط کاربر حسابداری در سیستم حسابداری و مالی مجموعه و تبدیل آن به فاکتور

حتما دغدغه شما این است که فرصت ویرایش محصولات را ندارید یا مسائلی مثل آپدیت کردن قیمت و موجودی و غیره ،یک بار در نرم افزار و یک بار هم در سایت امری زمان بر است و همچنین نیازمند تخصص می‌باشد که با توجه به مشغله کاری شما زمان انجام این کار و یا آموختن این امر را ندارید.

شایان ذکر است کلیه تغییراتی که شما در نرم افزار حسابداری لحاظ می کنید به صورت اتوماتیک به وب سایت شما منتقل می شود و دیگر نیاز به این ندارید که بصورت مجزا وارد پنل وب سایت خود شوید و تغییرات را در آنجا هم لحاظ کنید.

هانیوان

وب سایت فروشگاهی کتاب در شیراز

سبزیانه

وب سایت فروشگاهی سبزیجات تازه

پاوین

وب سایت فروشگاهی قفل و دستگیره درب و ...

زیباست

وب سایت فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی

بازرگانی افضلی

وب سایت فروشگاهی تجهیزات آپارات

علی بیگی

وب سایت شرکتی مجموعه چرم علی‌بیگی

منگان

شعبه اینترنتی فروشگاه کتاب منگان شیراز

توباکوشاپ

وب سایت فروشگاهی دخـ.انیات